KARGO, TESLİMAT & İADE POLİTİKASI

1. Siparişlerin Kargoya Teslim Süresi

Hafta içi saat 14:00’a kadar verilen siparişleriniz aynı gün, 14:00 sonrası verilen siparişler ise ertesi iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Hafta sonu verilen siparişler ilk iş günü işleme alınır.

2. Kargo Firması ve Takip

Siparişleriniz Aras Kargo aracılığıyla gönderilmektedir. Kargonuz kargoya teslim edildiğinde size e-posta ve SMS ile bir takip numarası gönderilir. Bu numara ile gönderinizi anlık olarak takip edebilirsiniz.

3. Tahmini Teslim Süresi

Türkiye geneli teslimat süresi 1-3 iş günü arasındadır. Bazı kırsal bölgelerde bu süre kargo firmasının yoğunluğuna bağlı olarak uzayabilir.

4. Kargo Ücreti

5000 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsizdir

5. Sipariş Teslimatında Dikkat Edilmesi Gerekenler

  • Paketinizi teslim alırken kargo görevlisinin yanında açarak kontrol ediniz.
  • Üründe hasar varsa tutanak tutturmadan paketi teslim almayınız.
  • Tutanak tutulmamış ürünlerle ilgili sorumluluk firmamıza ait değildir.

6. Teslimat Aksaklıkları

Kargo kaynaklı gecikmelerde destek almak için [email protected] adresinden veya 0530 141 10 74 numaralı whatsapp destek hizmetlerimizden bize ulaşabilirsiniz.

7. İade & Değişim Süreci

Tüketici Hakları Kanunu gereğince satın aldığınız ürünleri teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade edilecek ürünün;

  • Kullanılmamış, denenmemiş, yıkanmamış ve tekrar satılabilirlik özelliğini yitirmemiş olması,
  • Orijinal ambalajında ve tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz şekilde gönderilmesi,
  • Fatura ile birlikte iade edilmesi

gerekmektedir. Aksi durumda iade kabul edilmeyecektir.

8. İade İşlemi Nasıl Yapılır?

  1. [email protected] adresine iade talebinizi sipariş numarasıyla birlikte iletiniz.
  2. Size iletilecek iade onayı sonrasında ürünü anlaşmalı kargo firması ile tarafımıza gönderiniz.
  3. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 3 iş günü içerisinde kontrol edilerek ödemeniz iade edilir.

9. İade Kargo Ücreti

İade kargo ücreti, ürün kusurlu değilse müşteriye aittir. Ürün kusurlu ya da yanlış gönderildiyse kargo ücreti firmamızca karşılanır.

10. Değişim

Ürün değişimi için aynı süreç geçerlidir. Değişim talebinizi e-posta ile bildirerek süreci başlatabilirsiniz. Değişim yapılacak ürün stoğumuzda yoksa iade süreci işletilir.

TOCCO D’ORO

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.